duminică, 9 iulie 2017

MI - EȘTI....


Mi-ești dor sublim, în dimineți de vară,
Și puf de păpădie luat de vânt...
Mi-ești strop de cer în liniștea de seară,
Ești pacea mea, în suflet și-n cuvânt!

Sunt zâmbetul ce-ți râde în privire,
Cu florile de vară mă confund,
Și sunt fărâma ta de fericire...
Și ceasul tău de bucurie... sunt!

Și-s poate chiar și înger, sunt culoare,
Acelor nopți, ce-s poartă către rai,
Și știu că eu, doar eu aș fi în stare...
Să te întorc... dacă-ți șoptesc: ”mai stai...”

Mi-ești tot ce-mi ești... și eu... înțeleg îți sunt,
Atâta pătimire, o idee...
De suferi că exist ori nu mai sunt...
Mă afla în ...parfum de orhidee!

Nu știu de poți să înțelegi... sau nu...
Ori, prea abstract,e totul pentru tine...
Nimic nu este... fără să fii... tu,
Ființa ta... nu este,fără mine!

Și cine știe... cum va fi apoi...
Și-n rai ne-om regăsi... ca două ploi!

*Versuri de CAMELIA STAN*
Duminică minunată tuturor vă doresc!
Cu drag vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

7 comentarii:

  1. Ca de obicei o poezie minunata!
    Iti doresc sa ai o vara minunata, cu multe bucurii si temperature nu foarte ridicate! Pupici si îmbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful happy Sunday my dear!
    ♥hug and ♥kisses Crissi

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place ideea regasirii " ca doua ploi"! Minunata poezia Cameliei! Iar melodia este una din preferate!
    Zile frumoase de vara, Elena draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa poezia,dar melodia m-a rascolit.O zi buna Elena!

    RăspundețiȘtergere
  5. Que hermodsa poesia y la musica que os regalas acorde al momento vivido
    Cariños y buena semana

    RăspundețiȘtergere