duminică, 6 noiembrie 2016

MI-E DOR....


Mi-e dor de flacăra iubirii,așa cum știu c-a fost cândva,
Că e normal prin legea firii să ne iubim făr-a brava,
Mi-e dor de-o primăvară nouă, de-un început nevinovat,
De-un răsărit scăldat în rouă, pe un pervaz de gând privat.

Mi-e dor de marea-nvolburată,și de nisipul străveziu,
De tot ce am trăit odată, și n-a fost niciodat' târziu,
Mi-e dor de tine suflet tandru,de ochii tăi căprui închis
De glasul tău de copilandru, de gura ta, flori de cais...

Mi-e dor de mine, balerină, plutind pe-o scenă cu ecou
În dansul lebedei,senină.să-ți fiu spre seară un cadou,
Mi-e dor de sărutarea caldă, de frământarea unui gest
În care sângele se scaldă, și ține dragostea-n arest.

*Versuri de MARILENA VELICU*
Să aveți o duminică frumoasă de toamnă!
Vă îmbrățișez cu mare drag și mulțumesc de vizită!

6 comentarii:

  1. Buna seara, Elena!
    Minunate versuri. Si cantecul imi place. :) Zic cercetatorii ca dragostea la varsta a treia e mai puternica decat in anii tineretii (tocmai am citit) :)
    Iti doresc sa ai o seara minunata si o saptamana tot minunata!
    Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gostei bastante de ouvir Jean- François Maurice et Maryse que não conhecia.
    Um abraço e boa semana.
    Andarilhar

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase versurile Marilenei. Ca si melodia!
    O saptamana miunata, draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello Dear ELENA!
    I love your posts with beautiful lines.
    I read with pleasure.
    Coffee from you is always delicious. Beautiful music.
    Greetings:)

    RăspundețiȘtergere

  5. Como sempre, muito lindo!!!
    Ótima semana com tudo de bom!!!
    ♫♬♪ه° ·.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase versuri! Noapte frumoasă, dragă Tizo!

    RăspundețiȘtergere