duminică, 21 august 2016

DOR!

Atât de dor îmi e de tine-acum!
Atâtea încă aș dori a-ți scrie!
Și n-am talent, dar aș picta oricum,
Conturul tău, din flori de păpădie!

Așa cum te pierdeam în iarba crudă!
Ivită la-nceput de primăvară,
Când se oprea doar luna să audă,
Iar ziua-n orizont stătea să moară!

Dar astă seară, iarba nu mi-e soră!
S-a veștejit în galben prea banal
Și tu nu ești... să fi trecut o oră?
Ori timpul meu nici nu mai e real?

Mi-e atât de dor de tine-adeseori,
Că mă cunun cu cerul din cuvinte!
Și-ți pun atâtea slove în scrisori,
Nu le trimit,dar le păstrez în minte!

Departe-mi ești,nu știi că tot mereu
Fac game pe-un pian imaginar,
Absent îmi pare însuși Dumnezeu,
De la balada mea fără de har!

N-ajung nicicum, scrisorile-mi la tine,
Fiindcă le rup fâșii adeseori!
Ca să nu știi ce frânte sunt în mine,
Iluzii din cutia de scrisori!

Atât de dor îmi e de tine-acum!
Nu voi a ști nici cât ești de departe!
Pe-o filă cu trei picuri de parfum,
Adun iubire-n pagina de carte!

*Versuri de CAMELIA STAN*
Duminică plină de bucurii și fericire vă doresc!
Vă îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

5 comentarii:

  1. Multumesc pentru momente pline de frumusete!
    O duminica excelenta sa ai, draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Elena!
    Dorurile astea toate... Ce bine ar fi sa le putem "da la o parte". :)
    Multumesc!
    Iti doresc sa ai o duminica frumoasa! Si saptamana buna sa iti fie!
    Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Um video com uma musica fantástica, gostei bastante.
    Um abraço e bom Domingo.
    Andarilhar

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasă poezie !
    cu drag, îţi doresc o săptămână cât mai plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello Dear ELENA!
    A beautiful poem.
    Wonderful photo and wonderful music Coltazara.
    Kisses and greetings.
    Lucja

    RăspundețiȘtergere