duminică, 26 iunie 2016

AMÂNDOI

Bat,nefiresc, în zori de Cireșar,
Prea multe ploi...și-am obosit, iubito!
Mă risipiesc în gânduri și arar,
În stânga, bate inima-mi rănită!

... de dorul tău, să privesc visând
Și să mă-ntreb dacă mă porți sub pleoape,
Nu poți să știi, da-n mine simt arzând,
Trei codri de iubire, fără ape!

M-aș pierde în azuru-ți ca de floare!
Ce-atâta de sublim îmi dă fiori,
În dimineți și-n calda înserare,
Atunci, acum și ori de câte ori!

Văd mări rostogolite în visare,
Sub ochii tăi ca două peruzele,
Și înțeleg... nu poate nicio mare,
Să stingă strălucirea lor de stele!

Iar trupul tău suav îmi e poemul,
Pe care l-aș citi la nesfârșit,
Îmi ești secunda, vraja și blestemul,
Atunci când ești... ori nu te-am regăsit!

Bat nefiresc, în zori de Cireșar,
Albastre ploi, pe cerul dintre noi,
Cu gustul de cireșe, dulce-amar,
Ne desfătam, iubito... Amândoi!

*Versuri de Camelia Stan*

Duminică frumoasă tuturor vă doresc!
Cu drag vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

7 comentarii:

  1. Sadly I can not look at your videos.
    I embrace you with love and wish a beautiful Sunday my dear
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  2. O duminica excelenta si tie, draga Elena!
    Frumoasa melodia, ca si versurile!
    O saptamana usoara sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Elena!
    Multumesc.
    Am avut o duminica frumoasa, nu vreau sa ma plang. :) Si incep saptamana cu un dor, accentuat de poezia postata. :)
    Ziua minunata sa iti fie!
    Imbratisari si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Boa tarde, O verdadeiro nome do amor é cativeiro, descreve um sentimento magoado mas bem vivo, a escolha musica de Placido Domingo fala em sofrimento, está em perfeita sintonia com a sua partilha.
    Boa semana repleta de felicidade,
    AG

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb poemul, iar melodia e atat de puternica, o ascult chiar acum. Multumesc pentru postare, Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  6. I look at pictures for a long time, really beautiful!
    Thank you also for the nice words.
    Greetings

    RăspundețiȘtergere
  7. É sempre um prazer ouvir o grande Plácido Domingo.
    Um abraço e uma boa semana.
    Andarilhar

    RăspundețiȘtergere