duminică, 1 noiembrie 2015

IUBIRE ȘI NOROC


Nu am nici punct nici virgulă când scriu,
Am doar un scop și-un prea imens pariu
Că viața e doar spumă și decor
Fără bilet la teatrul cu umor...

Nu merg în rând cu oamenii normali,
Am pasul meu, cam fad, și ochii pali,
Doar eu și stelele avem un har
Să luminăm obscur, fără habar.

De n-ai fi tu, eu nu aș fi poet
Și pașii noștri n-ar dansa-n duet,
Iar luna asta plină de mister
Nu mi-ar fi foat suportul din eter.

În noaptea asta caldă la extrem
Îmi voi învinge dorul la barem,
Și-am să îți strig cu litere de foc:
Îmi ești,sau nu,iubire și noroc?
*Versuri: Marilena Velicu*

Duminică plăcută tuturor!


Vă mulțumesc de vizită și comentarii!

7 comentarii:

  1. Hello ELENA.
    Beautiful poem. Perfect autumn picture.
    I am writing to you and I drink a sip of coffee.
    Have a nice Sunday.
    Kisses and greetings, ELENA:)*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa postarea ta pentru o zi de duminica!
    Multumesc, Elena.
    O zi frumoasa sa ai si o saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere

  3. Lindo!

    Bom domingo! Ótima semana!
    Beijinhos.
    ❀ه° ·.

    RăspundețiȘtergere
  4. o combinatie deosebit de frumoasa, Elena draga, multumim pentru poem, imagine si videoclipuri muzicale! O duminica minunata sa ai! pup

    RăspundețiȘtergere
  5. O seara minunata sa ai! Frumoase versuri!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos !
    Te pup !
    O seara calma !

    RăspundețiȘtergere