duminică, 11 ianuarie 2015

MA-NTORC LA TINE

Mă-ntorc la tine, dezgolită de idei,
Și te aștept în astă primăvară,
Desculță, să mă ningă flori de tei,
În taină înfloririi de o seară!

Mă-ntorc la tine, albă, desfrunzită,
Să mă îmbraci cu iarbă și cu floare,
Să-ți fiu o întrebare nerostită,
Dintr-un poem cu nuferi și cu soare!

Mă-ntorc la tine-n rochie ciclam,
Să mă confunzi c-o roză azalee,
Să nu mă-ntrebi nimic...  nici dacă am,
De înflorirea noastră, vreo idee!

Mă-ntorc la tine, ca-ntr-o reverie,
Rămasă dup-o iarnă mult prea grea,
Și rătăcită-n vers de poezie,
Să mă găsești în ... primăvara mea!
(versuri CAMELIA STAN)
Duminică frumoasă tuturor!

18 comentarii:

  1. Thanks Elena for your visit.
    I wish you a beautiful Sunday
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh... Kitaro, nuferi, rochii din fluturi cu aripi albastre, poezie... Draga Elena, ai grupat aici unele din cele mai deosebite frumuseti ale lumii! multumim pentru dedicatie! pupici si îmbratisari.
    O duminica minunata draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îți mulțumesc mult,draga mea pentru cuvintele frumoase!
      Să ai o duminică pe placul tău,draga mea!
      Cu mare drag te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Coco mulțumesc!
      Să vină vara..!
      Duminică plăcută îți doresc!
      Pupici.

      Ștergere
  4. Sa vina primavara oare?Ahh..cat o astept. Pupici si o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ella mulțumesc,mai sunt două luni și ceva și va veni și primăvara!
      Duminică minunată îți doresc!
      Cu drag !

      Ștergere
  5. Si noi ne intoarcem mereu la tine cu drag.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      O săptămână frumoasă îți doresc!
      Pupici.

      Ștergere
  6. Deosebite versuri!
    O noua saptamana plina de sperante si realizari !
    Te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IULISA mulțumesc frumos!
      Îți doresc o săptămână plină de bucurii și reușite!
      Pup și îmbrățișez cu același drag!

      Ștergere
  7. Mă-ntorc la tine dezgolită de idei
    Şi te aştept...în primăvara mea
    Frumos poem, tizo, dragă! Te felicit pentru tot ce faci. Fii binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea,Tiză și mă bucur că va plăcut postarea mea!
      Să aveți o zi frumoasă!
      Vă îmbrățișez cu mare drag!

      Ștergere
  8. Obrigado pelas suas palavras.
    Desejo-lhe um Bom Ano de 2015!

    Saudações poéticas!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias por su visita!
      Les deseo Feliz Año Nuevo lleno de logros!
      Un hermoso día!

      Ștergere