vineri, 19 decembrie 2014

OGLINZI NATURALE(2) - WEEKEND MINUNAT TUTUROR VĂ DORESC!

30 de comentarii:

  1. wowwwww! taj mahal-lul este visul meu de o viata - este idealul excursiei pentru mine. Superb apusul de soare!
    Toate fotografiile sunt extraordinar de bine realizate, amutesti in fata unor asemenea peisaje! Multumim mult pentru aceste reflexii perfecte si pentru cafeluta! :-*
    Un start bun în weekend, draga mea! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc CARMEN,cu siguranță visul ți se va împlini,draga mea!
      Îți doresc un sfârșit de săptămână minunat și plin de bucurii!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. de o perfectiune incrediba aceste reflexii, admirabile!
    puo draga mea, o zi minunata iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc scumpo!
      Un weekend de poveste să ai!
      Te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  3. Buna Elena!
    Haide, ca ma zapacesti! :) Am un dor de ducaaaa! Dar n-am cu ce sa plec, sa vad "cu ochii mei" minunile! :))
    Imbratisari si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana nu asta am vrut draga mea,vreau să le împart cu voi aceste minunii!
      Un weekend plăcut îți doresc,draga mea!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Un weekend

      Ștergere
  4. Tu esti o harnica , ne arati si noua aceste minuni.Reflectate frumusetea se dubleaza.Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vederi frumoase și fotografii. Salut călduros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Gica!
      Weekend minunat,dragă prietenă!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere
  6. Hola mi reina paso a desearte felices fiestas con muchas bendiciones para ti y tu familia.miles besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Grazie mia cara, Duendes!
      Weekend vacanze piacevoli e felici con i vostri cari!
      Baci e abbracci !!

      Ștergere
  7. Nici nu stiu care imi place mai mult!
    Toate sunt superbe !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este Nicol,și mie îmi plac toate!
      Weekend excelent să ai,draga mea!
      Pupici.

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Thanks for visiting, Juliana!
      Weekend nice to you my dear!
      Kisses and hugs!

      Ștergere
  9. Sunt putin derutante, anuleaza ideea de sus-jos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, draga mea!
      Nu pot să te ajut,uită-te de jos în sus!
      Weekend perfect să ai!
      Pupici!

      Ștergere
  10. Oglinzi perfecte, de cleștar, dar nici cele ce se reflectă în ele, palate, vapoare sau peisaje naturale, nu sunt mai prejos. Superbe fotografii !

    Weekend plăcut, Elena ! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Zina!
      Sincer,nu cred că aș reuși să fac o astfel de poză!
      Un weekend cât mai frumos îți doresc!
      Cu mare drga!

      Ștergere
  11. minunate fotografii! cu drag, îţi doresc un weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      Duminică frumoasă îți doresc!
      Mii de pupicei!

      Ștergere
  12. Ce reflexii frumoase, peisajele iti taie respiratia. Pupici si un week-end cat mai linistit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Ella,sunt splendide!
      O duminică plăcută îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  13. Olá amiga, hoje quero agradecer a Deus pelo dom da sua vida, e desejar a você e sua família
    um feliz e santo Natal, cheio de saúde e alegria!!!
    Que seu coração esteja preparado para receber o Menino Deus!!!
    Um grande abraço, Marie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks dear, Marie!
      Health, happiness and good health with Merry Christmas!
      Kisses and hug you!

      Ștergere
  14. E foarte frumoasã alegerea ta de azi!
    Sarbatori cu bine si multe imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc dragă,IULISA!
      Sărbători fericite,sănătate și tot ce-ți dorești să-ți aducă Moș Crăciun!
      Crăcin fericit,draga mea!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. Thank you for visiting!
      Crocheted shawls are gorgeous, I like!
      We wish you a Merry Christmas with health, joy and fericitre!
      Happy Holidays!
      I embrace you with love!

      Ștergere