duminică, 2 iunie 2013

SUNT O SCOICĂ

Sunt o scoică-nsingurată,rătăcită prin nisip,
Valul cald îmi spală gândul însetat de al tău chip,
Eu din vuietul sidef îmi iau seva pentru viață
Când coboară asfințitul am un zâmbet cald pe față.

Mă culeg îndrăgostiții să fiu amintirea verii,
Sau mă spală infinitul cu răcoarea dulce-a serii,
Și aștept îndrăgostită noua zi la răsărit
Pregătindu-mi perla albă pentru un inel dorit.

Mi-a șoptit o adiere că departe colo-n larg
Unde se îneacă marea când secundele se sparg,
Că m-aștepți, zeu al iubirii, să mă prinzi în colier
Să mă ai în permanență, noaptea, colo sus pe cer.

(Marilena Velicu)
Duminică frumoasă tuturor vă doresc!

10 comentarii:

  1. Duminică frumoasă și ție, ELENA!
    Oh, ce poezie frumoasă! Nu știam că și scoicile au un rol important în dragoste.
    Te pupic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc Maria!
      O duminică frumoasă îți doresc!
      Te pupic!

      Ștergere
  2. Wow! Ca de obicei poeziile Marilenei Velicu sunt.... superbe!
    Sarumana si de cafea! Tare buna! :))
    Sa ai o duminica foarte frumoasa draga mea draga si sa te bucuri de ea!
    Imbratisari si pupici!

    ps. ieri am fost tare ocupata!
    vorbim! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc frumos scumpa mea!
      Și mie îmi plc mult poeziile ei!
      O după amiază frumoasă și plină de zâmbete să ai!
      Cu mare drag te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  3. un start bun in noua saptamana, Elena draga!
    ce poezie frumoasa ne-ai oferit! multumim si pentru cafea si pentru delectarea muzicala.
    O seara faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc frumos CARMEN!
      O săptămână frumoasă și ție draga mea!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. .¸________ღ☆ღ_________ ¸.♥´)♥´´¯)
    ☆ ▓▒☆ ☆ ░▒▓☆ ♥**♥·Feliz Semana·♥**♥ ☆▓▒░ ☆ ☆░▒▓ ☆
    (_¸.♥♥´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)♥★MaRiBeL★

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ★MaRiBeL★,
      Gracias mi querida!
      Tienen una gran semana llena de alegría!
      Con gran amor que abrazar!
      Besos.

      Ștergere
  5. Piękna poezja i zdjęcia do niej. Pozdrawiam.
    Poezie frumoasă și imagini pentru ea. A ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Thanks dear, Gica!
      Have a great week full of joy!
      With great love embrace you!
      Kisses.

      Ștergere