vineri, 3 mai 2013

Un sătuc din Franța - Weekend excelent tuturor vă doresc!

23 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. coco,
      Mulțumesc Coco!
      Un weekend excelent draga mea să ai!
      Cu drag!

      Ștergere
  2. Frumos satuc! :))
    Weekend minunat! Te imbratisez! pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc scumpa mea,Minnie!
      Un weekend frumos și plin de bucurii să ai!
      Cu multă dragoste te îmbrățișez!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. iuliana,
      Dacă știeam cu siguranță îl treceam,așa am primit pozele!
      Weekend frumos să ai!

      Ștergere
    2. Mulțumesc! Îmi place ce postezi și de multe ori vreau să pun o „amintire” la mine pe blog.
      Noapte bună!

      Ștergere
  4. Mereu mi-am imaginat Franța ca pe o țară a antichității, a vechii mode... Și îmi plac satele ca cel prezentat de tine! E așa drăguț!
    Weekend excelent!
    Te pup cu dragoste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc Maria!
      Din păcate nu am fost în Franța,doar din poze am vazut-o!
      Un weekend plăcut îți doresc!
      Te pupic!

      Ștergere
  5. Da, deosebita asezarea. Zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Robert Nicolaescu,
      Mulțumesc Robert!
      Un weekend liniștit și sănătate multă îți doresc!

      Ștergere
  6. Dupa mine e un oras in toata regula.Satucuri sunt pe la noi.Ce frumos arata totul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ffllooaarreea,
      Mulțumesc draga mea!
      Sărbători fericite!
      Paște fericit!

      Ștergere
  7. In asa satuc as trai si eu! Un Paste fericit Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mircea Florescu,
      Mulțumesc frumos Mircea!
      Eu m-aș mulțumi cu o cămăruță!
      Sărbători Fericite alături de cei dragi,Mircea!

      Ștergere
  8. Pe salcii verzi si flori de mar,
    IISUS Sa-ti intre-n casa,
    Sa-ti lase-n inima si-n gand ,
    LUMINA PRETIOASA !
    Pace ! Credinta ! Iubire ! Speranta !
    Sa ai parte de toate binecuvantarile divine ,
    De Lumina curata ,Dumnezeiasca…
    De sanatate,fericire ,bucurii si belsug…
    Iar drumul vietii sa-ti fie presarat cu toate florile din lume !

    __$________________$
    __$$_______________$
    _$$$$$____________$$$
    _$$_$_$__________$_$$$
    _$$_$$_$________$_$__$
    _$$__$__$______$_$___$
    __$___$__$____$_$____$
    ___$__$__$___$__$____$
    ___$___$__$__$__$$__$
    ___$$__$__$§$$$__§_$
    ____$___________$§$
    _____$$__________$$
    _____$$___________$
    _____$____________$
    _____$_§$________$§_$$$$_$$$$$$
    _____$_§§$_______$§$__$$_______$
    ____$_$$§___________$____________$
    ____$_______________$$_____________$
    ____$________________$______________$
    ____$$_____$$$$$___$$________________$
    ___$__$$§___$$$___§$__________________$__§
    ___$_____$___$___$_________$__________$_$_$
    ___$$______$$$$$__________$____________$$__$
    ___$_____________________$$_____________$__$
    ____$$______________$___$$______________$__$
    _____$$$__$$________$___$_______________$_$
    ______$$$_$$________$___$______________$_$
    ______$$___$_______$____$______________$$
    _$____$_$__$$______$_____$_________$$$_$
    _$$__$____$______$_$__$$$____§$§$§$$$$_$$$
    __$$§$$__$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
    _____$$$$$$$$$$$$$_______________
    :-♥-::-♥-::-♥-::-♥-::-♥-::-♥-::-♥-::- -♥-::-♥-::-♥- : :-♥-::-♥-::-♥-::-♥-::-♥-::-♥-::-♥-::- -♥-::-♥-::-♥-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anana,
      Mulțumesc mult draga mea!
      Sfintele sărbători să-ți aducă sănătate,
      fericire și tot ce-ți dorești tu!
      Un Paște Fericit draga mea!
      Hristos a Înviat!

      Ștergere
  9. Superb ...sătuc! Sărbători fericite de Paști, sănătate și belșug, gând curat și multă veselie alături de cei dragi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela,
      Hristos a Înviat,Mirela!
      Fie ca bucuria Învierii Domnului să-ți aducă
      în suflet liniște,pace și fericirea de a petrece
      clipe magice alături de cei dragi!
      Paște Fericit draga mea!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  10. idilice imagini,potrivite acestei perioade din an :)
    un Paste Fericit iti doresc si eu Elena cu tot dragul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Mulțumesc frumos scumpo!
      Sărbătoarea Sfântă a Învieri Domnului să reverse asupra ta
      sănătate,fericire,iubire și bucurii iar Lumina din Noaptea
      Sfântă să îți ridice sufletul spre noi trepte spirituale
      și să îți însoțească pașii pe drumul vieții!
      Paște Fericit scumpo!
      Cu mult,mult drag!

      Ștergere
  11. ¸.•°✿✿⊱彡

    Bonitas imagens! Lugares de sonho.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil ✿彡
    ♡♡⊱彡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magia da Ines,
      Muito obrigado caro amigo, Ines!
      Tenha um belo domingo e cheia de alegria!
      Com grande amor te abraçar!
      Beijos.

      Ștergere