duminică, 17 martie 2013

În verdele din ochii tăi...



Printre alei, când ducem pașii
Și-mi legăn gândurile reci,
Doar ochii mei,se uită lașii
Prin taina lor să te petreci.

Nu te privesc că ești frumoasă,
Ci doar în suflet îți citesc,
Când ochii tăi, privind, mă lasă
Întemnițat în nefiresc.

Parcă din ceruri se coboară
Culoarea frunzelor de tei,
Și ca un murmur se strecoară
În verdele din ochii tăi.

Te-am îndrăgit,de când,copilă
Copil în preajma ta fiind,
M-ai prins în doruri, fără milă,
Iar astăzi sunt un suferind.

Atunci când brațele-ți mă cheamă
În brațele-mi se-ascund dorinți,
Și gura-mi vrea,de bună seamă,
Sărutul buzelor fierbinți.

Nu-i vina mea,nu am nicio vină;
Și nici a ta vreo vină nu-i,
Ești ca a cerului lumină,
A tuturor și-a nimănui.
(Bunget Marin)
Postare înscrisă în Life în Pictures la COSTIN COMBA
Duminică plăcută tuturor vă doresc!

27 de comentarii:

  1. Foarte frumoasă poezia! Îmi place foarte mult...

    RăspundețiȘtergere
  2. super draguta postarea! si poza, mai ales. imi place stilul tau de a participa la life in pictures

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase versuri!
    dar clipul...e superb!...cuvintele din el...melodia...sunt minunate...
    multumesc!
    o Duminica frumoasa,va doresc!
    http://3.bp.blogspot.com/-Co7-KqQ1JKE/T9c6ASTnZyI/AAAAAAAADPQ/U-3IIn6uZ1I/s1600/poze%20natura.jpg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina,
      Scumpo îți mulțumesc pentru vizite și tot ce îmi
      trimiți dar nu le mai pot vedea din păcate!
      Să ai o duminică minunată!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  4. foarte frumoasa imaginea, versurile...si clipul...minunate!
    o Duminica frumoasa,sa aveti!
    http://s.netflash.ro/p/gallery/large/imgWl43bZ.jpg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florin a lui Anina,
      Vă mulțumesc dragilor!
      O duminică pe placul vostru să aveți!
      Vă îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. coco,
      Mulțumesc Coco!
      O săptămână frumoasă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  6. multumim frumos!
    imi pare rau ca nu le puteti vedea...
    va pupam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina si Florin,
      Mulțumesc dragilor!
      O săptămână cât mai frumoasă să aveți!
      Vă îmbrățișez!

      Ștergere
  7. Uneori abia astept duminica, ptr ca stiu ca mereu publici o poezie frumoasa! :))
    Sa ai o saptamana superba, cu îmbratisari si "bun gasit" :))
    Pana atunci te îmbratisez eu draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Bună dimineața draga mea,Minnie și bine ai revenit!
      Sper că ești bine,ți-am simțit lipsa..!
      Îți doresc o săptămână ușoară și sănătate multă!
      La rândul meu te îmbrățișez cu mult,mult drag!
      Mii de pupicei!

      Ștergere
  8. te pooooop ELENA !
    iti doresc o noua saptamana implinita si zile insorite !

    RăspundețiȘtergere
  9. multumim mult de tot!
    la randul nostru, va dorim sa aveti o saptamana reusita si frumoasa!
    va pupam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina,
      Mulțumesc draga mea!
      Să aveți o săptămână reușită și plină de bucurii!
      Vă îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  10. foarte frumoase versuri in atmosfera lacului soptite si intr-un fundal cu sunet superb.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara Elena! ma bucura ca te-am gasit dupa o lunga perioada de timp. Eu am avut unele probleme, am sters blogul si acum sunt la adresa lasata tie. Imi era dor de tot ce e frumos si doar aici la tine pot gasi ceea ce imi trebuie mie; liniste, pace sulfeteasca, tot ce e frumos! Blogul tau emana energie pozitiva si ma bucur tare mult ca te-am regasit! O seara placuta alaturi de cei dragi tie! Cu mult respect Ileana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ileana,
      Mulțumesc frumos draga mea prietenă pentru mesa!
      Îți doresc o zi minunată și plină de bucurii!
      Te pupic și te mai aștept!

      Ștergere
  12. Frumoasa poezie. O zi minunata iti doresc.

    RăspundețiȘtergere