miercuri, 16 ianuarie 2013

AȘA SE DEPOZITEAZĂ LEMNELE...


M.F.C. Ideea aparține lui Carmen -  http://vis-si-realitate-2.blogspot.ro/
O zi frumoasă vă doresc!

52 de comentarii:

  1. Gramada ordonata:)
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce arta minutata! foarte interesant!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesante, nu am mai văzut așa ceva.
    O zi bună îți doresc, Elena!
    Și o săptămână la fel, chiar și mai frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela,
      Mulțumesc frumos Mirela!
      Un gând bun și o zi frumoasă îți doresc!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. Prin Canada am mai vazut asa "stil" de depozitare!
    Ideea este excelenta!
    O zi minunata draga mea, te îmbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Minnie, draga mea îți mulțumesc!
      Zi cât mai plăcută și multe zâmbete îți doresc!
      Cu mult,mult drag!

      Ștergere
  5. Bardzo ciekawe i z dużą przyjemnością na to patrzyłam. Pozdrawiam cieplutko.
    Foarte interesant si o mare placere uitam asta. Salutari calde.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă uimeşti de fiecare dată, tizo, cu frumoasele şi ineditele imagini, pe care ni le prezinţi aici. Mulţumiri! Îmbrăţişări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elena marin-alexe,
      Mulțumesc draga mea Tiză!
      Încerc doar să vă încât ochiul și sufletul!
      Zi plăcută vă doresc !
      Vă îmbrățișez!

      Ștergere
  7. uite ca si un depozit de lemne poate fi estetic, frumoase aranjamente!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ioi, super interesant, ia sa-i dau tatalui meu o idee. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. addicted,
      Mulțumesc!
      O zi excelentă îți doresc!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  9. aaaaa, deci cu asta se ocupa firma ta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vasile Dumitru,
      Ce bine era dacă aveam o astfel de firmă!
      O zi perfectă îți doresc!

      Ștergere
  10. Foarte faine poze! Ultima e geniala!

    RăspundețiȘtergere
  11. Extrem de reușite aceste fotografii de arajamente din lemn :)
    Mulțumesc Elena !

    RăspundețiȘtergere
  12. ultimele doua sunt faine,ingenios mod de a depozita lemnele:)
    o zi frumoasa iti doresc Elena,pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Scumpo îți mulțumesc!
      Seară magică îți doresc!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  13. imi place, sunt deosebite!
    seara frumoasa, va doresc sa aveti!
    va pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  14. Patrycja Photography,
    Thanks for visit and sign left!
    I wish you a wonderful evening!
    Stop waiting!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos... Păcat numai că noi cei de la oraș nu le mai folosim!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. Astea sunt opere de arta... Extraordinar...m-au lasat fara cuvinte imaginile. Nu mi-as inchipuit ca se poate face si asa ceva.
    Happy WW, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elly weiss,
      Elly îți mulțumesc!
      O zi plină de bucurii îți doresc!
      Cu tot dragul!

      Ștergere
  17. ce idei, ce spectacol! :) macar o "capita" as vrea sa am si eu ;))
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen RM,
      Mulțumesc Carmen!
      O zi plină de zâmbete îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  18. Interesante moduri de împachetare a lemnelor.

    RăspundețiȘtergere
  19. O adevarata arta din aranjarea lemnelor ,chiar nu m-am gandit la asa ceva!
    Sa-ti fie seara bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SoriN,
      Mulțumesc frumos SoriN!
      O zi plină de fericire îți doresc!

      Ștergere
  20. Mi-ar veni sa plang cand le-ar veni randul sa fie puse pe foc,asa ca noi le depozitam normal si n-avem mila.:)
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. angi,
      Mulțumesc Angi!
      O zi cu soare și căldură în suflet!
      Cu drag!

      Ștergere
  21. Buna,prietena mea draga!
    Este opera de arta ceea ce vad eu aici.Nu m-as indura sa le pun pe foc!
    Pupici multi,multi si calde imbratisari!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Bine ai venit scumpa mea,Mihaela!
      Îți doresc o zi cu multe zâmbete și cât mai plăcută!
      Cu mult drag te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  22. wow...crearea armoniei.creativitate, frumuseste si bunastare.superbe idei!

    RăspundețiȘtergere
  23. Very Creative Elena!

    greatings and good weekend for You and Familly.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clik,
      Graças Adriano!
      Excelnt fim de semana com seus entes queridos!
      Pare de esperar e saudações amigas!

      Ștergere
  24. Wow , ce minunatii :D Acum il inteleg pe bunicul de ce sta ore intregi in fata lemnelor si le aranjeaza bucata cu bucata ..e si asta o arta :D Multumesc Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris-Mary,
      Mulțumesc draga mea!
      O zi superbă îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere