duminică, 2 septembrie 2012

PLOAIA - EU CÂNT ÎN PLOAIE



Se sparge cerul în scântei albastre
Și tună grav,ca trenul într-o gară,
Când gâtuit de plânsurile noastre,
Sună prelung și fumegă-a țigară.

Plouă amar și supătat pe vară,
Cu degetele răsfirate-n zare
Culeg răcoarea care lent coboară
Pe-ncinsa terra fără răsuflare.

Desculță merg,nu simt răceala ploii,
Mă biciue-n rafale albastru vânt,
Ce dacă noaptea stoarce lacom norii
Eu cânt în ploaie,iubirea prin cuvânt.
(MarilenaV.)

Postare înscrisă în”Life în Pictures”ideea aparține lui Costin
http://costin-comba.blogspot.ro/
Duminică excelentă tuturor și vă mulțumesc că-mi treceți pragul!

26 de comentarii:

  1. superbe pozele, multa frumusete si multe sentimente...daca n-ar exista fotografia nici n-am constientiza minunile ce ne inconjoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spunsieu,
      Mulțumesc !
      Duminică frumoasă îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Robert Nicolaescu,
      Mulțumesc Robert și sunt de acord cu voi!
      Duminică liniștită și sănătate multă!

      Ștergere
  3. imagini superbe...ploaia este inca varateca,cuvintele apropie raceala toamnei...
    o duminica frumoasa iti doresc Elena cu tot dragul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Mulțumesc mult scumpo!
      Se apropie toamna...
      O duminică cât mai plăcută îți doresc!
      Cu mult,mult drag!

      Ștergere
  4. In sfarsit s-a racorit, grea vara am avut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristi,
      Mulțumesc Cristi!
      Eu cu siguranță îi voi duce dorul!
      Duminică perfectă să ai!

      Ștergere
  5. sunt superbe,pozele!o Duminica frumoasa,iti doresc!pup
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Scumpo îți mulțumesc,mi-ai lipsit!
      O duminică excelentă vă doresc!
      Te pup cu drag!

      Ștergere
  6. Fantastic ideas for beautiful photographs. I am greeting

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ZielonaMila,
      Thanks Zielona!
      I wish you pleasant Sunday!
      Embrace you with love!
      Kisses.

      Ștergere
  7. Cat de frumoase sunt pozele!O postare care mi-a placut foarte mult si m-a linistit si incantat sa o citesc,ascult,vad.

    RăspundețiȘtergere
  8. ღAzucenaღ,
    Mulțumesc mult!
    O seară minunată îți doresc!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sarut mana Elena!
    Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Felicitari !!! Cu deosebit respect!
    Te invit sa raspunzi la un set de intrebari ce alcatuias o leapsa care dupa cum am observat circula intens pe bloguri.
    Sa-ti fie seara bucurie!
    http://fewstuff.blogspot.ro/2012/09/liebster-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SoriN,
      Mulțumesc frumos SoriN pentru cuvintele frumoase!
      Seară minunată îți doresc!

      Ștergere
  10. This very very wonderful Flowers ELENA!

    The Video is Beautiful!

    Have a good and happy week!

    Greatings! thanks for visitings!
    Brasil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clik,
      Thanks Adriano!
      Have a beautiful week full of joy!
      Greetings whole family!

      Ștergere
  11. imi cer mii de scuze,am avut ceva probleme in ultima perioada,dar acum totul e bine!multumesc frumos pentru cuvintele frumoase!si mie mi-a fost dor de Voi!am urmarit postarile tale,dar nu am mai avut timp sa scriu...inca o data,mii de scuze!seara perfecta,iti doresc;te pup cu mult drag!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Scumpa mea nu trebuie s-ți ceri scuze,ți-am
      simțit lipsa și mă gândeam la ce este mai rău!
      Mă bucur că ești bine!
      O zi frumoasă îți doresc!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  12. multumesc frumos,apreciez!o zi excelenta,iti doresc!te pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Mii de pupicei Alina!
      Scuze că abia acum am văzut că am
      mâncat o litera din mesajul anterior!(ă)

      Ștergere
  13. nu face nimic!te pup si te imbratisez cu mult drag!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu stiu cum le gasesti, cat timp stai sa cauti si sa faci alegerea fotografiilor sau a informatiilor... dar eu iti multumesc pentru clipele de relaxare pe care le petrec la tine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foto de inginer,
      Mulțumesc draga mea și mă bucur că-ți plac!
      Zi minunată îți doresc!
      Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere