marți, 30 noiembrie 2010

Superb...flori umane - CECILIA WEBBER

















12 comentarii:

  1. Ce idee!Unele imi plac dar altele ma infioara!!Cauza-culorile folosite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare frumos!
    Stau si le admir de jumatate de ora...

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte, foarte frumoase si inspirate...

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea Tiza, te -ai intrecut pe tine insati cu eceste imagini extraordinare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ela,
    Scumpa mea nu eu le-am făcut,
    doar le-am postat.
    O zi excelentă!
    Te pup..

    RăspundețiȘtergere
  6. Aris,
    Şi eu le-am admirat îndelung..
    şi nu îmi venea să cred ce văd!
    O zi superbă!
    Te pup şi îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Simina,
    Sunt foarte reuşite...
    Zi frumoasă ca tine scumpa mea!
    Mii de îmbrăţişări!

    RăspundețiȘtergere
  8. elena marin-alexe,
    Scumpa mea Tiză nu este meritul meu,
    eu doar le-am găsit şi am vrut să
    fie văzute de cât mai multe persoane.
    O yi frumoasă vă doresc!
    Vă pup şi îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  9. extrem de multa imaginatie a avut cel ce le-a creat

    RăspundețiȘtergere
  10. victoria,
    Mulţumesc de vizită
    şi semnul lăsat!
    Să ai o seară frumoasă!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Elena,
    Foarte reuşite...
    Zi frumoasă ca tine!
    Te mai aştept!

    RăspundețiȘtergere