joi, 7 octombrie 2010

Foreigner - I Want To Know What Love Is



6 comentarii:

  1. Ce amintiri... aveam 14 ani cand am ascultat-o prma data.
    Foarte frumoasa, ce mai visam pe atunci...

    Draga Elena iti voi face o surpriza, vreau sa te fac sa mananci ceva dulce, trimite adresa ta unde locuiesti la: vegetariangustossisanatos@gmail.com
    Astept adresa ta bine?
    Te pup draga mea si noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela,
    Şi mie îmi place scumpa
    mea..încă eşti tânără mai
    poţi visa..
    Mulţumesc din suflet pentru
    surpriză dar,cred că deranjul
    mult prea mare şi nu se merită!
    Să ai o zi frumoasă şi un weekend
    excelent scumpa mea!
    Te pupic dulce..!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fara iubire suntem seci si goi.Ma rog sa-si reverse Domnul marea-i dragoste peste noi.Te pup tizo draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fimère,

    Merci beaucoup ..
    Un grand week-end ma chère!
    Je t'embrasse et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  5. elena marin-alexe,
    Mulţumesc mult draga mea Tiză!
    Să aveţi un weekend minunat!
    Vă îmbrăţişez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere